ManoDVIRATIS.LT parduotuvės adresas:

Konsultacijos telefonu 24 / 7: +370 600 96000
0 Norų sąrašas
Skype Me™! Konsultacijos
0€0.00
Krepšelis
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias!
Pagrindinis / Apie dviračius

Apie dviračius

Šiek tiek ISTORIJOS:

 

Dviratis – dviratė bemotorė transporto priemonė, naudojama pramogai, susisiekimui, laisvalaikio praleidimui, turizmui, sportavimui ir varžyboms.

Pagrindinė dviračio sandara: du ratai, padangos su kameromis, dviračio rėmas, balnelis, vairas, priekinė šakė, švaistikliai, žvaigždžių blokas, grandinė, pėdalai, stabdžiai ir bėgių permetimo mechanizmai.

 

Dažnai sakome – neišradinėk dviračio, nes jis jau seniai išrastas!                           

Dar Babilonijos, Egipto reljefuose, Pompėjos freskose pavaizduoti dviračių prototipai. Dviračio eskizas rastas Leonardo da Vinčio užrašuose.             

XVIII a. pabaigoje prancūzų grafas fon Sivrakas išrado vadinamąjį „ratinį arkliuką“ paprastą medinį pagalį su gerai pritvirtintais ratais. 

XIX a pradžioje jo dėdė baronas K. fon Draizas  visuomenę nustebino savuoju išradimu –šiuolaikinio dviračio pirmtaku , tuomet vadintu „velocipiedu“.

Amžiaus viduryje dviračio išradimas buvo užpatentuotas, o pabaigoje šie puikūs susisiekimo prietaisai imti gaminti masiškai.

Šiandien galime džiaugtis tūkstančiais  rūšių dviračių, skirtų pramogai, susisiekimui, laisvalaikio praleidimui, turizmui, sportavimui, varžyboms .

 

 

 

Dviračių rėmo dydžių lentelės

 

       
Kalnų mtb dviračiai vyriški

Vyro ūgis

Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis

Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'2" 148cm - 158cm 13" - 14" XS
5'2" - 5'6" 158cm - 168cm 15" - 16" S
5'6" - 5'10" 168cm - 178cm 17" - 18" M
5'10" - 6'1" 178cm - 185cm 19" - 20" L
6'1" - 6'4" 185cm - 193cm 21" - 22" XL
6'4" - 6'6" 193cm - 198cm 23" - 24" XXL
     

 

 

Kalnų mtb dviračiai moteriški
Moters ūgis Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'2" 148cm - 158cm 13" - 14" XS
5'2" - 5'6" 158cm - 168cm 15" - 16" S
5'6" - 5'10" 168cm - 178cm 17" - 18" M
5'10" - 6'1" 178cm - 185cm 19"+ L
     

 

 

Hibridiniai dviračiai vyriški
Vyro ūgis Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'2" 148cm - 158cm 13" - 14" XS
5'2"" - 5'6"" 158cm - 168cm 15" - 16" S
5'6" - 5' 10" 168cm - 178cm 17" - 18" M
5'10" - 6'1" 178cm - 185cm 19" - 20" L
6'1" - 6'4" 185cm - 193cm 21" - 22" XL
6'4" - 6'6" 193cm - 198cm 23" - 24" XXL
     

 

 

Hibridiniai dviračiai moteriški
Moters ūgis Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'2" 148cm - 158cm 13" - 14" XS
5'2" - 5'6" 158cm - 168cm 15" - 16" S
5'6" - 5'10" 168cm - 178cm 17" - 18" M
5'10" - 6'1" 178cm - 185cm 19"+ L
     

 

 

Plentiniai dviračiai vyriški
Vyro ūgis Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'0" 148cm - 152cm 47cm - 48cm XXS
5'0" - 5'3" 152cm - 160cm 49cm - 50cm XS
5'3" - 5'6" 160cm - 168cm 51cm - 53cm S
5'6" - 5'9" 168cm - 175cm 54cm - 55cm M
5'9" - 6'0" 175cm - 183cm 56cm - 58cm L
6'0" - 6'3" 183cm - 191cm 58cm - 60cm XL
6'3" - 6'6" 191cm - 198cm 61cm - 63cm XXL
     

 

 

Plentiniai dviračiai moteriški
Moters ūgis Rekomenduojamas dviračio rėmo dydis
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Rėmo dydis (Incais) Rėmo dydis
4'10" - 5'1" 147cm - 155cm 44cm - 46cm XXS
5'1" - 5'3" 155cm - 160cm 47cm - 49cm XS
5'3" - 5'5" 160cm - 165cm 50cm - 52cm S
5'5" - 5'8" 165cm - 172cm 53cm - 55cm M
5'8" - 5'10" 172cm - 180cm 56cm - 57cm L
     

 

 

Vaikiški dviratukai
Vaiko ūgis  
Ūgis Incais Ūgis centimetrais Vaiko amžius Rato dydis
3' - 3'5" 90cm - 105cm 2 - 4 years 12"
3'5" - 3'9" 105cm - 118cm 4 - 7 years 16"
3'9" - 4'5" 118cm - 135cm 7 - 10 years 20"
4'5" - 5' 135cm - 150cm 10 - 13 years 24"
5'+ 150cm+ 13 years + 26"

 

 

SHIMANO bėgių permetimo sistemos pagal lygį:

 

 

Nr.

Pavadinimas

Aprašymas

Lygis

1

 

Shimano SIS

Naudojamas žemo lygio dviračiuose   

Mažiausia kaina

Pradedantysis

2

ShimanoTourney

Pradinio lygio
Pagrinde naudojamas hibridiniuose ir turistiniuose dviračiuose
Pasižymi žema kaina

Pradedantysis

3

Shimano Altus

Geresnis pavarų perjungimas
Galimos kartu integruotos stabdžių rankenėlės
Sklandus perjungimas

Pradedantysis/pažengęs

4

Shimano Acera

Efektyvus ir tikslesnis bėgių perjungimas
Gera kaina

Pradedantysis/pažengęs

5

Shimano Alivio

Pagrinde naudojamas kalnų (MTB) dviračiuose
Aptakesnės detalių linijos
Patobulintos pavarų perjungimo rankenėlės

Pradedantysis/pažengęs

6

Shimano Deore

Vidutinės klasės
Mažas svoris
Geresnis bėgių permetimas

Pereinantis į pusiau profesionalų

7

Shimano SLX

Stiprus ir tvirtas
Nuoseklus perjungimas
Aukštos kokybės ir mažo svorio

Pusiau profesionalus

8

Shimano Deore XT

Pagerintas stabilumas
Lengvas reguliavimas

Pusiau profesionalus

9

Shimano Zee

Žemas ir stabilus profilis
Tylus veikimas
Trumpas bėgių permetimas

Profesionalus

10

Shimano Saint

Naudojamas Down Hill dviračiuose
Pasižymi ekstremaliu patvarumu

Profesionalus

11

Shimano Deore XTR

Aukščiausia klasė
Ekstremalus tikslumas ir ilgaamžiškumas
Ypač sklandus veikimas

Profesionalus

 

 

 

 

 

SHIMANO plentinių bėgių permetimo sistemos pagal lygį:

 

Nr.

Pavadinimas

Aprašymas

Lygis

1

Shimano 2300

Pagrindinis pigių plentinių dviračių komponentas
Žema kaina
Taip pat naudojamas dėl kelių dėmesio Hibridai

Pradedantysis

2

Shimano Claris

Įmanomas aukštesnis pavarų santykis
Daugiau suderinamas su atnaujinimais

Pradedantysis

3

Shimano Sora

Patikima pavarų ir stabdžių sistema
Mažas svoris
Taip pat tinka hibridiniams dviračiams

Pradedantysis

4

Shimano Tiagra

Lengvas
Kompaktiškas
Puikus kainos ir kokybės santykis

Pradedantysis/pažengęs

5

Shimano 105

Labai lengvas
Sklandus
Didesnis patvarumas

Pradedantysis/pažengęs

6

Shimano Ultegra

Tuščiaviduriai švaistikliai
Patobulintos dalys

Pusiau profesionalus

7

Shimano Dura-Ace

Vienodas bėgių perjungimas
Idealus tikslumas

Profesionalus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apie mūsų prekiaujamus dviračius:

 

Mažame Vokietijos miestelyje, Waldassen Šiaurės Bavarijoje, 1993 m, du dviračių entuziastai, Klaus Uwe Moehwald ir Kalliwoda, savo kieme įsteigti nedidelę dviračiu parduotuvę. Kaip paaiškėjo tai buvo vienas iš jų geriausių gyvenimo sprendimus. Per trumpą laiką jų maža įmonė tapo viena pagrindinių "žaidėjų" pasaulio dviračių rinkoje. Nuo pat pradžių jų tikslas buvo, kad GHOST dviračiai nuo kitų išsiskirtų naujoviškumu, dizainu ir naujausiomis technologijomis. Kiekvienas modelis buvo kuriamas su aistra, kuri ateina iš širdies. Po pirmojo GHOST dviračių pristatymo "Eurobike" dviračių prekybos mugėje Friedrichschafene, dviračių užsakymų skaičiui viršijo visus lūkesčius. Išskirtinis dizainas, kruopštumas net ir smulkiausioms detalėms, gamybos ir montavimo kokybė leido smulkųjį verslą, iš mažo miestelio, išplėsti viso pasaulio mastu ir padaryti atpažįstamą GHOST prekės dviratį visuose žemynuose.

Viena didžiausių Europoje surenkamų dviračių gamyklų priklauso GHOST bendrovei. Dviračių projektavimo ir naujų modelių bandymo "departamente" dirba aukščiausios klasės ekspertai ir bandytojai, tokie kaip Olimpinis čempionas Sabine Spitz ir Vokietijos DH čempionas Marcus Klausmann. Nuo 2007 metų įmonė GHOST yra vienos didžiausių pasaulio korporacijų ACCEL GROUP dalis.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8NcurtI8Yck

 


Merida Industry Co,, Ltd yra Taivanyje įsikūrusi dviračių dizaino, gamybos ir pardavimų įmonė. Ji pradėjo savo veiklą 1972 m. kaip maža japoniškomis dviračių detalėmis prekiaujanti parduotuvė. Įmonės įkūrėjas ir dabartinis direktorius yra Dung-Huang Tseng. Sėkminga veikla per pirmus trejus metus leido pradėti BMX dviračių gamybą ir įsigyti modernią dažymo liniją. Jų pastangos buvo įvertintos ir gautas apdovanojimas - A Class Quality Control Factory. 1980 metais buvo pirmą kartą panaudotas prekinis ženklas MERIDA. Tuo metu gaminamų dviračių kiekis išaugo iki 60 000 vienetų per mėnesį. Po 10 metų Prekių Kokybės Biuras suteikė įmonei įvertinimą „Excellent Quality Factory”, o dar per ateinančius 6 metus buvo sertifikuota pagal ISO 9002.

Šiuo metu MERIDA įsikūrusi Yaunlin mieste, Taivanyje, o laboratoriją turi Magstadt mieste Vokietijoje. Pasitelkdama modernia gamybos sistemą 3T – Toyota Production System, Total Quality Control, Total Product Maintenance – tapo aukščiausios kokybės dviračių gamintoja.

MERIDA sėkmingai išvysčiusi prekybą Europoje ir JAV tapo vienu didžiausiu pasaulio dviračių rinkos dalyviu jų vystyme ir gamyboje. Jų dviračiai yra parduodami 67 pasaulio valstybėse, o bendri pardavimai siekia apie 450 000 vienetų. Apie 300 000 jų pagamintų dviračių parduodama Kinijoje.

MERIDA turi savo sportininkų komandą  Multivan Merida Biking Team, o taip pat remia dviračių sportines varžybas ir kalnų lenktynes.

Daugiau informacijos apie MERIDA dviračius: http://www.merida-bikes.com


UNIBIKE – aukštos kokybės ir puikiai sukomplektuoti dviračiai.

UNIBIKE buvo įkurta 1990 metais. Dėl efektyvaus bendradarbiavimo su klientais, kryptingos veiklos ir profesionalaus požiūrio į dviratį, įmonė kasmet stiprina savo pozicijas rinkoje ir sėkmingai konkuruoja su kitais gerai žinomais dviračių prekiniais ženklais. Įmonė yra laimėjusi prestižinį "FORBES 2010" apdovanojimą, greičiausiai savo vertę padidinusių įmonių kategorijoje.

UNIBIKE siūlo įvairios paskirties vidutinio bei aukšto lygio ir aukščiausios kokybės dviračius – vaikiškus ir paaugliams, miesto ir turistinius bei kalnų ir hibridinius (krosinius) dviračių modelius.Specialiai suprojektuoti dviračių rėmai gaminami gerai pasaulyje žinomo rėmų ir dviračių gamintojo – MERIDA gamykloje, kas garantuoja aukščiausią produkto kokybę. UNIBIKE modeliai surenkami tik su gerai pasaulyje žinomų gamintojų komplektuojančiomis dalimis ir komponentais - Schwalbe, Jagwire, Busch&Müller, UNO, Shimano, Sram, Tektro, Selle Royal, Vuelta, SR Suntour, Beto, FSA, SKS Germany, Rock Shox, Lookin, Mach1, Sapim, Standwell, TranzX, Satori, Velo, FI'ZI:K ir kt. Dėka kokybiškų komponentų naudojimo ir iš jų suprojektuotų tik techniškai teisingų ir išdirbtų modelių, UNIBIKE dviračiai yra labai gerai vertinami pirkėjų, įsigijusių juos, ir pardavėjų, kurie jais prekiauja.

UNIBIKE įmonės tikslas – „pasiūlyti aukščiausios kokybės dviratį už įmanomai geriausią kainą ir kaip galima greičiau“.


Šis prekinis ženklas kilęs iš 1949 metais Lenkijoje įsikūrusios didžiausios dviračių gamyklos „Romet“.
Geriausias laikais ROMET dviračių gamyba buvo pasiekusi 1000000 – 1200000 vienetų per metus. Lenkijos gatvėse dominavo modeliai: Wigry, Jubilat, Zenit, Konsul, Gazela, Kometa, Wagant, Passat, Meteor, Orkan, Jaguar, Huragan, Universal, Reksio, Flaming.

Per tą laikotarpį keitėsi ROMET gamyklų savininkai, kai kurios buvo uždarytos ar reorganizuotos, tačiau 1999 metais ARKUS nusipirko gamyklą Jastrowie mieste, o po metų ir gamyklą, esančią Kowalewo.  Naujasis gamyklų savininkas taip pat gavo teises valdyti ROMET prekinį ženklą.

2005 metais gamyklos Jastrowie, Kowalewo ir Podgrodzie buvo apjungtos ir tapo vieninga struktūra - ARKUS & ROMET Group. Jau 2009 m. įmonių grupė atnaujino dviračių ROMET prekiniu ženklu gamybą ir prekybą. Taip pat vėl pradėtas naudoti logotipas su Pegasu ir sugrįžta prie anksčiau buvusių dviračių modelių pavadinimų.
Šiuo metu įmonė ARKUS & ROMET gali pasiūlyti ne tik dviračius, bet ir motociklus, motorolerius ar net elektrinį automobilį Romet 4E. 2012 metais įmonių grupė tapo išskirtiniu korėjiečių HYOSUNG motociklų atstovu Lenkijoje.

Daugiau informacijos apie ARKUS & ROMET Group: http://www.arkus.com.pl


Viskas prasidėjo 1976 m., kai Švabijos regiono mieste Magštate įkuriama CENTURION dviračių rėmų ir japoniškų komponentų pardavimo komanditinė bendrovė „Nowack KG Radsportartikel“. CENTURION istorija yra glaudžiai susijusi su jos įkūrėjo istorija: Volfgangas Reneris yra dviračių lenktynininkas, keliautojas ir ateities viziją turintis
žmogus. Jis – daugkartinis Vokietijos kroso čempionas, Alpių kroso pradininkas ir pirmasis dviračiu apkeliavęs Tibeto kalnus, arba tiesiog Vokietijos tradicinės dviračių gamybos
įmonės vadovas. Nuo 1976 m. CENTURION įkūnija pionierišką, nuolat tobulinam